همشهری آنلاین: مدیر بخش کودک و نوجوان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از عرضه شصت هزار عنوان کتاب در بخش کودک و نوجوان خبر داد و گفت : ۲۷۰ ناشر با شصت هزار عنوان کتاب در این بخش فعال هستند.

عرضه 60 هزارعنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسعود گلابی در حاشیه برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه جانمایی تمامی ناشران بخش کودک و نوجوان به شکل متمرکز در طبقه همکف رواق شرقی با هدف اجرای عدالت بین ناشران صورت گرفته است، اضافه کرد: با توجه به خساراتی که بارندگی سال گذشته به ناشران مستقر در چادر وارد کرده بود، امسال هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا با اتمام فضاسازی طبقه‌ی همکف، ۲۷۰ ناشر در مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ مترمربع جانمایی شوند.

وی گفت: مخاطبان بخش کودک و نوجوان امسال می‌توانند به‌سهولت از تمامی غرفه‌ها بازدید کرده و اجحافی در حق هیچ ناشری به دلیل دسترسی دشوار یا پراکندگی ناشران در محوطه‌ی نمایشگاه نخواهد بود.

او ادامه داد :راهروهای عریض و دسترسی‌های متعدد در بخش کودک و نوجوان را از نقاط قابل توجه این بخش در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانست و افزود: یازده درب برای سالن کودک و نوجوان اختصاص یافته که همگی باز و قابل دسترسی است.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 438357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha