پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندار شهرستان دماوند از رفع مشکل مالکیت حقوقی مسکن ۵ قلوهای دماوندی با حمایت برخی نهادها و خیرین خبر داد و گفت: این مشکل بعد از گذشت ۱۰ سال مرتفع شد.

5 قلوهای دماوندی پس از ده سال صاحبخانه شدند

مجید صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال ۱۳۸۸ با توجه به شرایط خاص خانواده پنج قلوها از نظر مالی و در راستای مساعدت به آنان، مسئولان وقت شهرستان تحویل یک واحد مسکونی را در دستور کار قرار دادند اما به دلیل برخی محدودیت های قانونی ادامه بهره‌برداری و استفاده از این واحد مسکونی ۷۵ متری، میسر نبود که این مشکل خوشبختانه رفع شد.

علیرضا، زهرا، حسن ، حسین و فاطمه، پنج قلوهای زوج دماوندی بیست و چهارم آذر ماه ۸۸ در بیمارستان مهدیه تهران چشم به دنیا آمدند.

واحد مسکونی که خانواده پنج قلوها در آن سکونت داشتند از سوی فرمانداری شهرستان دماوند در سال ۸۸ در اختیار خانواده پنج قلوها قرار گرفت تا نگرانی و دغدغه اجاره نشینی نداشته باشند اما کارهای قانونی واگذاری کامل این واحد مسکونی به این خانواده تاکنون معطل و بی نتیجه مانده بود.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: موضوع رفع موانع قانونی تداوم سکونت این خانواده در این واحد مسکونی در دست پیگیری قرار گرفت که با مساعدت مسکن و شهرسازی استان تهران، شهرداری دماوند و کمک و همراهی برخی خیرین وجه این واحد به طور کامل پرداخت شد و این واحد مسکونی قانونا به این خانواده تعلق گرفت.

کد خبر 438354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha