همشهری آنلاین: اولین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۸ روز جمعه (30 فروردین) با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

قهرمانان اسلالوم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقات که به میزبانی ​پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد ، ​بیش از ۶۰ شرکت‌کننده از ۱۹ استان کشور در کلاس‌های منفی۱۵۰۰ سی سی بانوان، مثبت ۱۵۰۰ سی سی بانوان، منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان، مثبت ۱۵۰۰ سی سی آقایان و کلاس آزاد به رقابت پرداختند.

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی بانوان لیلا پیکانپور و زینب دلداده هر دو از اصفهان​ و میترا فلاحی از یزد رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رقابت‌های کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی بانوان با قهرمانی یلدا مرادی از تیم آیلند پایان یافت و ​میترا تاجیک از توابع تهران و ​زهرا برهانی از سیستان و بلوچستان در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در بخش مثبت ۱۵۰۰ سی سی آقایان فرشاد بوربور از توابع تهران اول شد، مجتبی جلویز از تهران در رده دوم قرار گرفت و برشین میر از تیم آیلند عنوان سوم را به دست آورد.

در بخش منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان ​علیرضا غلامی از کرمان قهرمان شد، ​اشکان اکبری از یزد بر سکوی دوم ایستاد و متین کوچک عظیمی از تیم آیلند در رده سوم قرار گرفت.

در بخش کلاس آزاد نیز آرسام عسگری از تیم آیلند اول شد، ​حسن منتظر از مازندران عنوان دوم را به خود اختصاص داد و علیرضا سلیمانی از تهران رده سوم را کسب کرد.

در نهایت تیم ​آیلند با ۱۸۶ امتیاز اول شد، تیم‌های کرمان، اصفهان و تهران با ۶۱ امتیاز به صورت مشترک دوم شدند و ​توابع تهران با ۵۹ امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را ​از آن خود کرد.

کد خبر 438104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha