همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله(عج) را تبریک گفت.

سید عبدالرحیم موسوی

به گزارش فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله(عج) را تبریک گفت.

در پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردار سرلشکر سلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همسنگر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم؛
ارتقاء درجه و انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در جایگاه فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همزمان با مولود یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود و ایام تأسیس آن نهاد انقلابی صورت گرفت را صمیمانه به آن همسنگر گرامی تبریک گفته و امیدوارم در پناه حضرت حق و در سایه رهنمودهای دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا و با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزنده در مسئولیت‌های گوناگون، در این مسئولیت خطیر نیز موفق و مؤید باشید و انشاءا... همدل و همدوش با یکدیگر و در سایه رهبری امام خامنه‌ای عزیز پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) برسانیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

همچنین در پیام تبریک سرلشکر موسوی خطاب به سردار سرلشکر جعفری نیز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گرامی سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری

مسئول محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه

سلام‌علیکم؛
انتصاب شایسته حضرتعالی با حکم فرمانده معظم کل قوا به مسئولیت خطیر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) را که نشان از اعتماد معظم‌له به حضرتعالی دارد را صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم در این سنگر نیز همچون سال‌های خدمت صادقانه و اثرگذار در کسوت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفق و مؤید بوده و خشنودی ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را کسب فرمایید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

کد خبر 438038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha