همشهری آنلاین: تیم شهرداری ورامین در بازی پایانی دور دوم گروهی مقابل تیم پاناسونیک ژاپن شکست خورد.

تيم شهرداري ورامين

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرداری ورامین در دیدار پایانی مرحله دوم گروهی صبح روز دوشنبه (۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۰:۱۵ صبح به مصاف تیم قدرتمند و پرمهره پاناسونیک ژاپن رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

محمدی راد این دیدار را با ترکیب بهنام ابراهیمی، محمد فلاح، پرویز پزشکی، آرش تقوی، محمد رضی، جواد حسین‌آبادی و امین رضوی آغاز کرد که در ست اول نتوانست شروع خوبی داشته باشد و برابر حریف خود شکست خورد.

اما ورامینی‌ها در ست دوم از حریف خود پیش افتاده و در نهایت موفق به پیروزی ۲۵ بر ۱۹ شدند.

ست سوم اما باز هم متعلق به پاناسونیک بود که توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به برتری برسد.

شهرداری ورامین در ست چهارم اما توانست نمایش درخشانی را ثبت کند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی برسد تا سرنوشت مسابقه به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم تیم ایران توانست تیم برتر زمین باشد؛ ورامینی‌ها در این ست از ابتدا از حریف خود پیش افتادند و با حفظ این فاصله امتیازی، فاصله کمی تا کسب برد داشتند، اما پاناسونیک در امتیازات پایانی موفق شد نتیجه را تغییر دهد و با امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید تا در نهایت برنده این مسابقه باشد.

جواد حسین‌آبادی با کسب ۲۲ امیتاز، امتیازآورترین بازیکن شهرداری ورامین در این مسابقه بود. کوبیاک لهستانی با کسب ۲۴ امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن را به نام خود کند.

کد خبر 438016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha