همشهری آنلاین: پدر زن در جلسه بررسی درخواست زنی برای طلاق از شوهرش به دلیل بالا گرفتن اختلافات دست به اسلحه شد.

تيراندازي

 سعید لشینی، رئیس کلانتری جنت آباد در این خصوص به مهر گفت: درخواست جدایی از همسر به درگیری مسلحانه منجر شد و این درگیری مسلحانه منجر به مصدومیت زوج و همراهش شد.

لشینی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز جمعه، ۳۰ فروردین، مأموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور مأموران کلانتری در محل، مشخص شد که نزاع و درگیری خانوادگی بوده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پدر زن یکی از مصدومان است.

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پدر زوجه برای رفع مشکلات خانوادگی بین دختر و داماش اقدام به دعوت از زوج و خانواده اش می‌کند تا با حضور اعضای خانواده مشکلات زوجین در راستای جدایی از یکدیگر رفع شود که با شدت گرفتن اختلاف و درگیری بیشتر، پدر زوجه اقدام به تیر اندازی با ۲ قبضه سلاح گرم که در منزلش بود، می‌کند.

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه در این درگیری زوج و همراهش دچار مصدومیت جزئی از نواحی دست و شکم شده اند، ادامه داد: با کشف ۲ قبضه سلاح گرم، متهم اصلی پرونده دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

کد خبر 437924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha