یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروی دریایی آمریکا در حال تحقیق درباره گزارشی است که یک تفنگدار دریایی زن در ناو یو اس اس آرلینگتون یک دوربین مخفی کشف کرده است.

ناو آمريكايي

به گزارش ایرنا به نقل از'ان بی سی نیوز'، یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا تائید کرد که ان سی آی اس در حال تحقیق درباره دوربین مخفی در بخش زنانه ناو'یو اس اس آرلینگتون' است که هم اکنون در بندری دریونان است. یک سخنگوی ناوگان ششم در بیانیه ای تایید کرد که 'سرویس تحقیقات جزایی دریایی' (ان سی آی اس) این مساله را تایید کرد.

'کایل راینس' از فرماندهان نیروی دریایی گفت که فرماندهی تمام اقدامات لازم را برای تضمین ایمنی و حریم خصوصی انجام داده و خواهد داد.

وی افزود:نیروی دریایی تمام گزارشها درباره آزار جنسی را جدی می گیرد و متعهد به انجام تحقیقات کامل این اتهامها و ارائه منابع و مراقبت برای قربانیان آزار جنسی است.

وی گفت:برای محافظت از حقوق قانونی وحریم خصوصی افراد نمی توانیم جزئیات بیشتری درباره نام یا اطلاعات هویتی دیگر را اعلام کنیم. به گفته یک مقام نظامی، نظامی زن آمریکایی در ماه مارس وجود دوربین را گزارش داد. از آن زمان تحقیقات در جریان بوده است.

«مارتا مک سالی» سناتور جمهوریخواه زن آمریکایی اسفندماه سال گذشته در نشستی در کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور اعتراف کرد که در ارتش آمریکا تجاوز جنسی روی می دهد. وی گفت زمانی که در ارتش آمریکا بوده مورد تجاوز قرار گرفته اما این مساله را به خاطر بی اعتمادی به نظام کشورش گزارش نکرده است.

پنتاگون بهمن ماه گذشته نتایج مطالعه ای را منتشر کرد که نشان می دهد در سال ۲۰۱۸ تعداد ۷۴۷ مورد تماس جنسی در مراکز آموزش نظامی در این کشور روی داد که این آمار جدا از تجاوز جنسی در پایگاه ها و در میان درجه داران است.

کد خبر 437918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha