همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد.

باران

به گزارش ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در شمال غرب و غرب کشور بارش باران وجود دارد که گاه با رعد وبرق همراه است، گفت: همچنین در دامنه‌های البرز مرکزی، غربی و سواحل شمالی کشور در برخی ساعات بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کبری رفیعی اظهار داشت: برای فردا (پنجشنبه) در جنوب غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور ادامه بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که به تدریج در غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور در اواخر وقت بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز در شمال غرب، غرب و جنوب غرب شاهد وزش باد شدید هستیم که در دامنه‌های البرز غربی و در مناطقی از جنوب غرب، این وزش باد ممکن است سبب گرد و خاک شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بخش‌های شرق دریای خزر امروز و کل دریای خزر فردا مواج خواهد بود و خلیج فارس هم از بعدازظهر امروز این شرایط را دارد.

رفیعی با بیان اینکه از نظر شرایط دمایی شمال شرق کشور امروز بین ۷ تا ۱۰ درجه افزایش دما دارد اما از اواخر وقت پنجشنبه و روز جمعه مجددا کاهش دما را برای این مناطق انتظار داریم، افزود: در سواحل شمالی کشور نیز طی روزهای پنجشنبه و جمعه افت محسوس دمای بین ۶ تا ۱۰ درجه را شاهد خواهیم بود. وی اضافه کرد: روز جمعه به جز مناطق جنوب و جنوب شرق در سایر نقاط بارش باران خواهیم داشت.

  • رگبار و رعد و برق در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: تهران هم امروز آسمانی قسمتی ابری دارد و بعدازظهر افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و گاه وزش باد شدید رخ می‌دهد. رفیعی حداکثر دمای امروز تهران را ۲۴ درجه بالای صفر ذکر کرد و گفت: حداقل دمای فردا صبح نیز به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی یادآورشد: گرم‌ترین شهر روز گذشته اهواز با ۳۶ درجه بالای صفر و خنک‌ترین منطقه نیز امروز شهرکرد با حداقل دمای یک درجه زیر صفر بوده است.

کد خبر 437585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha