همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ سکه امروز ۱۰ فروردین ۹۸ به ۴ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان رسید

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

 سکه تمام‌ بهار آزادی   ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان
 سکه‌ بهار آزادی طرح قدیم  ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان
 نیم‌ سکه بهار آزادی  ۲ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان
 ربع‌ سکه  یک میلیون و ۶۴۹ هزار تومان
 سکه‌ گرمی   ۹۲۹ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۸۵۳ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۵.۸ دلار معامله می‌شود.  

قیمت هرگرم طلای ۱۸‌عیار   ۴۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان
قیمت هرگرم‌ طلای  ۲۴عیار  ۵۷۰ هزار و ۴۰۰ تومان
قیمت هر مثقال‌ طلا   یک میلیون و ۸۵۳ هزار تومان
قیمت‌ اونس‌ طلا   ۱۲۸۵.۸ دلار

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم نسبت به قیمت‌های روز جاری  کاهش داده و ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.    

 قیمت دلار  ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان
 قیمت یورو  ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان
 قیمت درهم  ۳ هزار و ۶۸۹ تومان
 قیمت پوند انگلیس  ۱۷ هزار و ۷۲۶ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به قیمت‌های صبح امروز ۵۰ تومان کاهش یافته است.

کد خبر 437476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha