همشهری آنلاین: کنفرانس بین‌المللی کمونیسم، سوسیالیسم و دموکراسی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مارس ۲۰۲۱ در مادرید- اسپانیا برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی کمونیسم، سوسیالیسم و دموکراسی برگزار می‌شود

محور موضوعات کنفرانس شامل کمونیسم، سوسیالیسم و سرمایه داری، مطالعات سیاسی کمونیستی، سیاست‌های حزب کمونیست و کارگری، مطالعات سیاسی پس از کمونیست، کمونیسم، گذار، دموکراسی، دوران بعد از کمونیسم و حافظه جمعی، سیاست، ایدئولوژی‌ها و اقدامات اجتماعی در دوران گذار، انقلاب و تاریخ سیاسی، فرهنگ سیاسی و مشارکت شهروندان، قانون، مطالعات حقوقی و اصلاحات، قانون اساسی و اصلاحات سیاسی، احزاب سیاسی، سیستم‌های انتخاباتی و مبارزات انتخاباتی، حقوق، سیاست‌های هویت و مشارکت، آموزش، رسانه‌ها و ارتباطات اجتماعی، تاریخ اداری و حکمرانی در اروپای جنوب شرقی در طول گذار، رهبری سیاسی، دموکراتیزه کردن و امنیت منطقه‌ای، محیط جهانی و میراث فرهنگی، ادغام، هویت و حقوق بشر در سیستم‌های اروپایی، دین، تاریخ فرهنگی و آموزش، رسانه، ارتباطات و سیاست، گفتمان، زبان و برخورد اجتماعی و موضوعاتی از این قبیل است.

از علاقمندان به موضوعات فوق دعوت می‌شود چکیده آثار خود را به آدرس https://waset.org/apply/۲۰۲۱/۰۳/Madrid/ICCSD?step=۲ ارسال نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۳/Madrid/ICCSD مراجعه گردد.

کد خبر 437443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha