مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران سه‌شنبه ۲۷ فروردین نیز همچون سه‌شنبه‌های گذشته، با دوچرخه حد فاصل میدان توحید تا خیابان بهشت را رکاب زد.

حناچي

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در انتهای مسیر دوچرخه‌سواری با حضور در پارک شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از مردم خواست که مسیرهای کوتاه خود را با دوچرخه یا پیاده طی کنند تا هم به سلامت خود کمک کرده باشند و هم به ترافیک و هوای شهر یاری برسانند.

حناچی در پاسخ به این سوال که دوچرخه‌سواری برای شما چه نتایجی داشته است، گفت: از وقتی از دوچرخه استفاده می‌کنم مشکل کبد چرب من حل شده است و بسیاری از شاخص‌های سلامتی من بهبود یافته است؛ به هر حال مردم هم بهتر است از وسایلی مانند دوچرخه یا ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند. البته شهرداری هم تلاش می کند وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی را بهبود ببخشد.

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: امروز در مسیر دوچرخه‌سواری توقف کوتاهی هم در ایستگاه آتش‌نشانی میدان حسن آباد داشتیم و آنجا از زحمات دوستان و همکاران آتش‌نشانی در سیل اخیر تشکر کردم. همکاران من در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان خوش درخشیدند و کمک‌های موثر و شایانی به سیل‌زدگان داشتند و ما باید قدر این نیروها را بدانیم و این که اینها سرمایه های واقعی شهر ما هستند.

حناچی که اخیرا به خوزستان سفر کرده بود درباره مشاهدات خود در خوزستان نیز عنوان کرد: حجم آبی که به خوزستان آمده بود خیلی بالا بود، من در آنجا عکسی از یک نخل انداختم که تنها سرش بیرون از آب بود. با وجود این حجم بالا نکته جالب این بود که مردم و مسئولان با کمک هم در شهرهایی مانند حمیدیه و سوسنگرد توانستند جلوی ورود آب به شهر را بگیرند. مثلا در سوسنگرد مردم با کمک مسئولان دژی به طول ۶ کیلومتر ساختند و مانع ورود آب به سوسنگرد شدند و اگر این همکاری نبود قطعا این شهرها زیر آب می رفتند.

او ادامه داد: ضمن این که وضعیت کشاورزان در دشت آزادگان به دلیل از بین رفتن محصولاتشان نگران‌کننده است و امیدوارم برای حل مشکلات آنها تدبیری اندیشیده شود.

حناچی در پایان در پاسخ به این سوال که نیروهای شهرداری تا چه زمانی در خوزستان خواهند بود، گفت: تا وقتی دولت شهر تهران را معین این مناطق بداند، ماموریت یاری‌رسانی داریم و به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

کد خبر 437437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha