همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم۴۳۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

ارز و طلا

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش جزئی نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۱۹ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

 سکه تمام‌ بهار آزادی   ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان
 سکه طرح قدیم  ۴ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان
 نیم‌ سکه بهار آزادی   ۲ میلیون و ۶۱۹ هزار تومان
 ربع‌ سکه بهار آزادی   یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
  سکه‌ گرمی   ۹۲۹ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۰.۶ دلار معامله می‌شود.    

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار    ۴۳۴ هزارتومان
قیمت هر گرم طلای  ۲۴ عیار  ۵۷۸ هزار و ۷۰۰ تومان
قیمت هر مثقال طلا    یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان
قیمت اونس طلا   ۱۲۹۰.۶ دلار

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۴۰ تومان کاهش  نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
   

   قیمت  دلار    ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان
   قیمت  یورو  ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان
   قیمت درهم  ۳ هزار و ۶۷۵ تومان
   قیمت پوند انگلیس  ۱۷ هزار و ۶۵۴ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل کاهش یافته است.

کد خبر 437255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha