همشهری آنلاین: خانه سینما اقدام به جمع‌آوری اسباب‌بازی و وسایل بازی برای کودکان کرده و آنها را برای استفاده کودکان مناطق سیل‌زده به استان‌های مختلف ارسال کرده است.

خانه سینما

همایون اسعدیان (رئیس هیئت مدیره خانه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری مراسم سیل مهربانی گفت: خوشبختانه این مراسم روز جمعه ۲۳ فروردین با همکاری هلال احمر و شهرداری تهران و حضور گرم سینماگران و مردم برگزار شد و مبالغ جمع شده نیز مستقیم توسط هلال احمر دریافت و به هموطنان سیل‌زده اهدا می‌شود.

وی درباره میزان رقم کمک‌های جمع‌آوری شده، گفت: از آنجا که کسانی که تمایل به کمک داشتند مستقیم هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر می‌دادند، این سازمان می‌تواند اعلام کند که چه مبلغی در روز جمعه جمع‌آوری شده است.

رئیس هیئت مدیره خانه سینما ادامه د اد: در ادامه طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اهدا به سیل‌زدگان و با توجه به اینکه کودکان از قشرهای آسیب‌پذیر در سیل اخیر هستند، خانه سینما از روز گذشته شنبه ۲۴ فروردین طرحی را اجرا کرد که بر اساس آن اسباب‌بازی و وسایل بازی مورد نیاز کودکان را جمع‌آوری و به آنها اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری این طرح با استقبال خوبی همراه شد و بسیاری از هنرمندان و همچنین عموم مردم با حضور در خانه سینما اسباب‌بازی‌های مختلفی که برای کودکان دختر و پسر تهیه کرده بودند را برای ارسال به مناطق سیل‌زده و اهدا به کودکان این مناطق به خانه سینما دادند.

اسعدیان افزود: روز گذشته ۲ دستگاه وانت‌بار شامل اسباب‌بازی برای رده‌های مختلف سنی بارگیری و از خانه سینما به مناطق سیل‌زده ارسال شد. این طرح همچنین امروز تا پایان وقت ادامه دارد و اسباب‌بازی‌هایی که امروز جمع ‌آوری می‌شود پس از آماده‌سازی به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود و هموطنان می‌توانند برای اهدای اسباب‌بازی‌های خود و هدایا به خانه سینما مراجعه کنند.

کد خبر 437244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha