همشهری آنلاین: نگارخانه مژده با انتشار فراخوان از آمادگی جامعه هنرهای تجسمی ایران و برپایی نمایشگاه آثار هنری برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر خبر داد.

سيل خوزستان 98

مژده طباطبایی، مدیر نگارخانه مژده که در زلزله‌های بم و کرمانشاه هم چنین رویدادی را برای کمک به آسیب‌دیدگان تدارک دیده بود، گفت: از همه هنرمندان، مجموعه‌داران و همکارانم که دوست دارند در این حرکت خیرخواهانه مشارکت کنند دعوت می‌کنم آثار هنری خود را به نگارخانه مژده تحویل دهند تا در نمایشگاه خیریه چهار روزه ۲۸ تا ۳۱ فروردین به نمایش و فروش درآید.

وی افزود: نگارخانه مژده ضمن ابراز تاسف از این حادثه غم‌انگیز، برای همدردی با عزیزانی که در سیل اخیر آسیب دیده و سال نو را با تلخکامی آغاز کرده‌اند، بخشی از گنجینه خود را در نمایشگاه خیریه به فروش می‌رساند. در همین راستا از همه خانواده هنر ایران که دوست دارند در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند دعوت می‌کند یک یا چند اثر خود را برای ارائه اهدا نمایند. تمام عواید فروش این رویداد به آسیب‌دیدگان سیل اخیر اختصاص می‌یابد.

به گفته طباطبایی، پس از اطلاع‌رسانی اولیه، هنرمندانی چون منوچهر نیازی، ناصر اویسی، مرتضی گودرزی‌دیباج، میراحمد غفاری، مهدی فلاح، بهرام حنفی، احمد محمدپور، احمد آریامنش، محمد کیایی، علیرضا کرمی، سیامک زمردی، سروش میلانی‌زاده، علی شکری و... پیشقدم شدند و آثاری را برای اعلام همراهی با این حرکت اهدا کردند.

قرار است بسان تجربه‌های موفق گذشته آثار هنری با کمترین قیمت ممکن به فروش گذاشته و با جلب نظر خریداران خیرخواه کمکی شایسته به سیل‌زدگان فراهم شود. نگارخانه مژده در سعادت‌آباد، علامه شمالی، خیابان ۱۸شرقی، شماره ۲۷ واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۲۲۰۶۷۴۴۲ تماس بگیرند.

کد خبر 437243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha