همشهری آنلاین: نخستین دوره جشنواره ملی حکمت و نیایش با موضوع نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در قالب جشنواره‌های آیات به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

پوستر جشنواره حكمت و نيايش

به گزارش روابط عمومی جشنواره حکمت و نیایش، این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف معرفی آثار برتر پژوهشی، علمی و ادبی در حوزه عترت برگزار می‌شود. فراخوان جشنواره در بخش‌های پژوهشی‌، هنری و آواها و خوانش‌ها منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند در بخش پژوهشی با ارسال پایان‌نامه، رساله، کتاب، ترجمه و تصحیح نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، شعر و داستان در آن شرکت کنند.

در بخش هنری، دبیرخانه جشنواره آثار خوشنویسی و پوستر، فیلم‌های داستانی، نماهنگ کوتاه و بلند را دریافت می‌کند و در بخش آوایی خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه و نیایش‌خوانی صحیفه‌ سجادیه برگزار می‌شود. آثار ارسالی باید مربوط به بازه زمانی ١٠ سال گذشته باشند و آثار مربوط به امسال در بخش ویژه تقدیر می‌شوند.

مهلت ارسال آثار پایان فروردین ٩٨ اعلام شده و فهرست آثار برگزیده پنجم اردیبهشت اعلام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره حکمت و نیایش به سایت دبیرخانه به نشانی www.hekmatoniayesh.com مراجعه کنند.

کد خبر 437242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha