همشهری آنلاین: رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر این که پارک پردیسان در ایام نوروز ۹۸ شرایط خوبی برای حضور شهروندان نداشت، افزود: باید نواقص زیرساختی پارک پردیسان در اسرع وقت برطرف شود.

پرديسان

به گزارش ایسنا، سید آرش حسینی میلانی در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از زمانی که پارک پردیسان تحویل شهرداری تهران شده بحث توسعه آن به شکل سابق منتفی شده است.

وی ادامه داد که در عید نوروز نوروزگاه‌ها برنامه‌های خوبی داشتند و از آنها استقبال خوبی به عمل آمد ولی پارک پردیسان از شرایط خوبی برخوردار نبود.

این عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران تاکید کرد: با وجود اقدامات گسترده شهرداری برای تأمین اوقات فراغت شهروندان در نوروز ۹۸ پارک پردیسان شرایط مناسبی برای حضور مردم نداشت. با توجه به تفاهم میان سازمان محیط زیست و شهرداری تهران، لازم است با رعایت ملاحظات حفاظتی، پارک پردیسان نقایص و کمبودهای زیرساختی را برطرف کند. لذا از شهرداری تهران می‌خواهم در اسرع وقت برنامه کوتاه مدت بهسازی محیطی را به همراه گزارش اقدامات انجام گرفته از زمان تحویل این پارک، به شورای شهر تهران ارسال کند.

کد خبر 437231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha