مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۷ از رفع خطر فرونشست زمین در محدوده میدان ۹ دی خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد خودروها به طور عادی انجام می‌شود.

فرونشست زمین در بزرگراه نواب تهران ترمیم شد

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری تهران، اکرم مقدم در خصوص فرونشست زمین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب در محدوده میدان ۹ دی گفت: این حادثه ساعت ۴ و ۳۶ دقیقه از طریق بی سیم منطقه به ما اطلاع رسانی شد و در همان زمان تمامی مسئولین مربوطه در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: طول و عرض این نشست دو متر و و ارتفاع آن سه متر عمق داشت و باعث آسیب سطحی به ۴ دستگاه خودرو شد. البته خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۷ افزود: با همکاری پلیس راهور و آتش نشانی نسبت به انسداد مسیر اقدام و ترافیک عبوری به مسیر جایگزین در مسیر کندرو هدایت شد.

مقدم عنوان کرد: پس ازبررسی های اولیه نسبت به رفع خطر و پرکردن حفره با مخلوط شفته آهک (مخلوط تونان وآهک) وهمچنین آب پاشی مداوم آن جهت نشست مصالح و کاهش تورم مصالح خاکی و تحکیم بستر اقدام شد و هم اکنون تردد خودروها به طور معمول انجام می شود.

وی افزود: یکی از دلایل این نشست را می توان بارندگی های اخیر و نفوذ آب به لایه های زیرین بزرگراه دانست، اما این مسئله جای بررسی بیشتر دارد.

کد خبر 436973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha