همشهری آنلاین: رسانه‌های جهان عرب به دیدار استقلال و الهلال پرداخته‌اند:

پژمان منتظری
  • سایت العاجل عربستان:

الهلال در دیدار حساس برابر استقلال با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. الهلال در نیمه نخست بازی هجومی ضعیفی را به نمایش گذاشت تا جایی که این استقلال بود که کنترل بازی را به دست گرفت و خیلی زود هم به گل رسید.

  • نسخه‌ عربستانی یورو اسپورت:

استقلال دست به شگفتی بزرگی زد و توانست نخستین شکست " الزعیم" را رقم بزند. نماینده ایران خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با یک ضربه سر دروازه المعیوفرا باز کند. استقلال به بازی هجومی خود ادامه داد و توانست گل دوم را هم در همان نیمه نخست به ثمر رساند تا با دو گل پیروزی به رختکن برود. با شروع نیمه دوم الهلال دامنه حملات خود را افزایش داد اما خط دفاعی استقلال درخشید و استحکام خوبی از خود نشان داد.

  • استاد الدوحه:  

استقلال توانست در دیدار برابر الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. نماینده ایران بازی را بهتر آغاز کرد و در همان نیمه نخست با دو گل پیروزی به رختکن رفت. الهلال در نیمه دوم توانست یک گل به ثمر رساند اما در نهایت تن به شکست داد و با توجه به تساوی الدحیل در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

  • روزنامه الرای:

الهلال برای دومین بار در سه بازی اخیر خود تن به شکست داد. با وجود شکست الهلال در این دیدار در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. استقلال در این دیدار با دو ضربه سر در نیمه نخست به پیروزی رسید اما در نیمه دوم الهلال یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسد.

کد خبر 436773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha