مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرانشدن طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه خبر داد.

طرح ترافيك

علی پیرحسینلو در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه گفت: در سال گذشته شورای ترافیک تهران تصویب کرد که طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه نیز همچون روزهای جمعه اجرا نشود.

او افزود: در دو هفته پایانی سال گذشته تصمیم بر آن شد که در راستای نظم‌بخشی به تردد و کاهش ترافیک ناشی از خریدهای آخر سال، مجددا به صورت موقت طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه اجرا شود. حالا با آغاز سال جدید، طرح ترافیک و زوج و فرد همچون سال گذشته اجرایی می‌شود، یعنی در روزهای پنج‌شنبه همانند جمعه‌ها تردد در هر دو محدوده بدون محدودیت قابل انجام و رایگان است.

مشاور معاونت شهردار تهران خاطرنشان کرد: البته از تیرماه که قرار است طرح زوج یا فرد حذف شود و ضوابط جدید محدوده آلودگی هوا جایگزین آن شود، مقرر شده که در روزهای پنج‌شنبه طرح ترافیک نداشته باشیم، اما از سهمیه ۲۰ روز محدوده دوم کسر شود و پس از ۲۰ روز نیز عوارض محدوده دوم که نصف عوارض طرح ترافیک تعیین شده، دریافت شود.

کد خبر 436693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha