دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اپرای عروسکی «عشق» به کارگردانی بهروز غریب پور از یکشنبه ۲۵ فروردین در قالب رپرتوآر گروه تئاتر «آران» به صحنه می‌رود.

اپراي عروسكي عشق

به گزارش خبرگزاری مهر، اپرای عروسکی «عشق» دهمین اثر از گروه اپرای عروسکی «آران» به سرپرستی، نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور از یکشنبه ۲۵ فروردین ماه الی ۶ اردیبهشت در سالن فردوسی ساعت ۱۹:۳۰ اجراهای عموم خود را مجدد در قالب برنامه رپرتوار آغاز می‌کند.

اپرای عروسکی «عشق» «براساس داستان شیخ صنعان عطار نیشابوری به مدت ۱۲ اجرا روی صحنه می‌رود.همچنین پیش فروش اینترنتی این اپرا از امروز دوشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۴ در سایت تیوال آغاز می‌شود.

شورای کریمی آهنگساز و آواگر انی چون داوود آزاد، روشنک کی منش، رهام خورشیدوند، سینا سازگاری، محمدرضا موسوی و حسین پیر حیاتی و بیش از ۱۴ آواگر دیگر نقش‌های متعدد این اپرا را ایفا کرده و علی پاکدست، مریم اقبالی، علی ابوالخیریان، قاسم رحمتی دستیاران این اپرا هستند و گروهی ۳۰ نفره، بازی دهندگان و صحنه یاران این اثر را تشکیل داده اند.

گروه تئاتر عروسکی «آران» به دعوت جشنواره «سیبی یو» رومانی، اپرای عروسکی «خیام» را در این جشنواره اجرا خواهد کرد.این گروه در سال ۱۳۹۸ و پس از ۱۵ سال فعالیت و براساس یک برنامه ی بلند مدت در زاد روز شاعران بلند آوازه ایران زمین آثاری از آنان یا روایتی از زندگی قلل شعر و اندیشه ایرانی فردوسی، سعدی، مولوی، حافظ و خیام را به اجرا در خواهد آورد.

کد خبر 436600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha