مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از برگزاری نخستین جشنواره تاکسیرانی در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

جشنواره تاكسيراني تهران

علیرضا قنادان در گفت‌وگو با شهرنوشت درباره این جشنواره اظهار کرد: جشنواره تاکسیرانی تهران فرصت مغتنمی است برای تجلیل و تقدیر از ناوگان بزرگ پایتخت و تاکسیرانانی که ضمن انجام وظیفه ذاتی خود در جابه‌جایی شهروندان، با مسافران روزمره خود تعامل بیشتری برقرار کرده و در جهت افزایش رضایت مشتری، اهتمام می‌ورزند. با برپایی این جشنواره تلاش می‌کنیم پل ارتباطی قوی‌تری را میان شهروندان و سازمان تاکسیرانی برقرار کرده و با مشارکت مردم، تاکسیرانان برتر تهران را انتخاب و معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان درباره اهداف مهم این جشنواره نیز گفت: مهم‌ترین اهدافی که در طول برگزاری این جشنواره دنبال می‌کنیم شامل بالا بردن سطح فرهنگ کار در شبکه حمل و نقل عمومی و خصوصا ناوگان تاکسیرانی، ترویج الگوی شهروند مشارکت‌پذیر، تقویت فرهنگ و اخلاق حرفه‌ای در تاکسیرانان، ارتقا منزلت اجتماعی و شغلی تاکسیرانان و احیا تاکسی به عنوان یک فضای عمومی است.

این جشنواره به مدت یک هفته برگزار می شود و بر مبنای چند محور اصلی طراحی شده‌است.

سعید جاسبی، دبیر نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران نیز درباره محورهای این جشنواره توضیحات تکمیلی داد و گفت: «پنج محور اصلی جشنواره عبارت است از: «تاکسی، مدیریت، نظارت و خدمات»، «تاکسی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی»، «تاکسی، سلامت و حفظ محیط ‌زیست»، «تاکسی، فرهنگ، هنر و رسانه» و «تاکسی، علم، فناوری و کارآفرینی». بر اساس برنامه قرار است هر روز از این هفته بر مبنای یکی از این محورها نامگذاری شود. »

به گفته سعید جاسبی نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران از ۷ اردیبهشت آغاز و مراسم اختتامیه آن جمعه ۱۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 436587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha