بازیگران سریال‌های تلویزیونی با توجه به نقش‌هایی که در سریال‌ها و فیلم‌ها بازی می‌کنند طرفداران خاص خود را دارند و معمولاً الگوی سایر افراد جامعه هستند.

معصومه کریمی،

«معصومه کریمی» از جمله بازیگرانی است که برخی از دختران دلشان می‌خواهد مانند او باشند. او درباره دختران جوانی که دوست دارند بازیگر شوند اما نمی‌دانند به کجا مراجعه کنند می‌گوید: «باید بانوان علاقه من به هنر بازیگری را از دوران نوجوانی و جوانی به سمت کلاس‌های آموزشی سوق بدهیم. باید برای آنها برنامه‌های آموزشی مختلف اجرا شود تا برحسب استعدادهایشان بتوانند مسیر درستی را انتخاب کنند.

 اما متأسفانه هنوز جای بانوان در مجتمع‌های آموزشی خالی است.» او می‌افزاید: «چندین مرتبه با دوستانم به بهشت مادران رفته و در بخش‌های مختلف این پارک شاهد برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع بوده‌ام. اما برایم جای سؤال دارد که چرا این کارگاه‌ها خلوت است و در هر کارگاهی نهایتاً ۷ تا ۱۰نفر حضور دارند. در حالی که اگر این بوستان با چنین امکاناتی در نزدیکی محل سکونت من بود برای گذراندن اوقات فراغتم در یکی از کارگاه‌هایش ثبت‌نام می‌کردم.»

 او درباره فعالیت مجموعه شهربانو در محله پاسداران هم می‌گوید: «مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو منطقه ۳ در پاسداران نمونه دیگری از فضای مخصوص بانوان است که هر بانویی در هر گروه سنی می‌تواند با مراجعه به آن یک روز مفید را بگذارند. البته هنوز تعداد زیادی از بانوان از فعالیت مجموعه‌های شهربانو در محل سکونتشان بی‌خبرند و این به دلیل تبلیغات ضعیف درباره برنامه‌های مجموعه است.  مطمئناً شهرداری به فکر بانوان منطقه است و به همین دلیل برای آنها پارک مخصوص بانوان یا خانه بزرگی مانند شهربانو را ساخته است و انتظار استقبال دارد؛ بنابراین باید تبلیغات خوبی را برای معرفی فعالیت‌های این مجموعه‌ها در مدارس، مساجد و سراهای محله انجام دهد.»

کد خبر 436557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha