همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار مرکزی آخرین وضعیت استان در پی بارش‌های روزهای گذشته را پیگیری کرد

روحاني استاندار مركزي

به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی، ظهر امروز، دوشنبه ۱۲ فروردین، در این تماس از زحمات استاندار و اعضای ستاد بحران، دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و اجرایی قدردانی کرد و خواستار استمرار آماده ‌باش تا حصول اطمینان از آرامش وضعیت جوی در استان شد.

استاندار مرکزی در این خصوص گفت: رئیس جمهوری بر آماده باش کامل نیروهای امدادی و خدماتی در استان تاکید کردند. سید علی آقازاده بیان کرد: ستاد بحران استان مرکزی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران از روزهای گذشته تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با وجود بارش‌های شدید در روزهای اخیر، مدیریت بحران در این استان به شکل هدفمند دنبال شد تا از بروز خسارت‌های احتمالی تا حد ممکن پیشگیری شود.

آقازاده افزود: آخرین وضعیت استان مرکزی در پی بارش‌های اخیر و جزئیات مدیریت بحران در شرایط کنونی به رئیس جمهوری اعلام شد.

استاندار مرکزی از شهروندان درخواست کرد با توجه به حجم بارش‌ها و سرریز شدن سدها و بندها از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و آبگیرها خودداری کنند.

از ابتدای فعالیت سامانه بارشی سیل آسا تاکنون گزارشی از تلفات جانی در استان مرکزی گزارش نشده است.
سامانه قدرتمند کم فشار بارشی از اوایل بامداد یکشنبه فعالیت خود را در استان مرکزی آغاز گرده و تا پایان روز دوشنبه پیش‌بینی شده که حدود ۱۰۰ میلیمتر بارش در این خطه داشته باشد.

کد خبر 436031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha