همشهری آنلاین: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: با ارسال پیامک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم خوزستان و مهمانان نوروزی حاضر در این استان اعلام هشدار داشتیم.

ارسال پیامک هشدار سیلاب به بیش از ۲ میلیون نفر در خوزستان
علی صالحی نساج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: با وجود آبگرفتگی و سیلاب در برخی شهرهای خوزستان ارتباطات امن و پایدار در شرایط بحرانی را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه موفق بودیم.

وی افزود: روز سه شنبه هفته گذشته با ارسال پیامک به دو میلیون و 200 هزار نفر از مردم خوزستان و مهمانان نوروزی حاضر در این استان اعلام هشدار داشتیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان بیان کرد: هماهنگی‌های لازم بین اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، زیرساخت، تنظیم و مخابرات انجام شده و کشیک‌های شبانه روزی مستقر هستند که در صورت وجود مشکل سریعا اقدام کنند.

مدیرعامل مخابرات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های ستاد بحران در بخش ارتباطات و تأمین ارتباط در سطح استان مشکلی نداشتیم و ارتباط در سطح استان توزیع شد.

 رحیم فلاح‌زاده در پایان گفت: در این بحران از یک هزار و 400 سایت کمتر از 30 سایت مختل شده که برای اتصال دوباره آنها دیزل ژنراتورها فعال شده است.

کد خبر 435968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha