همشهری آنلاین: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره برگزاری دیدار تیم ملی امید در ورزشگاه آزادی گفت: طبق آخرین پیگیری‌های ما مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود نداشته و برابر آخرین گزارش‌ها این دیدار برگزار خواهد شد.

مشکلی برای برگزاری بازی تیم ملی امید در آزادی وجود ندارد

احمد صادقی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت مراکز تفریحی و تفرجگاهی پایتخت در شرایطی بارانی گفت: طبق پیش بینی هواشناسی بارش شدید باران در تهران احتمال وقوع سیلاب را نیز افزایش داده است و در همین راستا نیز تمهیداتی برای حفظ جان شهروندان اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین نگرانی در مورد سیلاب تهران مربوط به روددره ها می شود، گفت: در همین راستا نیز شش رود دره در تهران مورد توجه قرار گرفته و ابلاغ شد تا تمامی مراکز تفرجگاهی و تفریحی در محدوده این روددره های دربند، فرحزاد، گلابدره، خرگوش دره، کن و درکه تعطیل شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: بر این اساس بوستان‌های نهج‌البلاغه، جوانمردان، جمشیدیه و دیگر پارک های این محدوده تا اطلاع ثانوی تعطیل است، همچنین رستوران ها و سفره خانه های حاشیه رود کن، دربند و درکه و ... نیز تعطیل است.

صادقی درباره اینکه آیا پارک های چیتگر، لویزان، سرخه حصار و... نیز تعطیل است، گفت: این پارک‌ها در حریم روددره ها قرار ندارند اما توصیه می کنیم که شهروندان امروز از خانه خارج نشده و در فضاهای مشجر نیز حضور نداشته باشند.

صادقی بار دیگر تاکید کرد شهروندان از تردد غیرضروری در معابر شهر تهران خودداری کنند زیرا هم احتمال جاری شدن سیلاب وجوددارد و هم وزش شدید باد پیش بینی شده است که در همین راستا نیز بهترین توصیه به شهروندان این است که امروز را در منازل خود سپری کنند.

کد خبر 435629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha