همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۲۹ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

طلا و ارز

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲میلیون و  ۵۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۷۴هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم  ۴۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۸۴۳ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۱۷.۸ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل  تغییری نداشته است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گفتنی است، روز گذشته صرافی‌های بانکی قیمت دلار را با ۴۰ تومان کاهش، ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین کردند این اقدام بازارساز موجب شد تا قیمت دلار آزاد به کانال ۱۳ هزار و ۱۹۰ تومان ریزش کند و برهمین اساس آربیتراژ به کمتر از ۲۵۰ تومان رسید.

کد خبر 435518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha