همشهری آنلاین: تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک مقابل یمن به پیروزی رسید تا دیدار با عراق برای صدرنشین گروه سوم به اوج حساسیت برسد.

تیم امید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز یکشنبه در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی المپیک به مصاف تیم یمن رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران ‏‬ به پایان رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ‏رضا‬ شکاری (۵۵)، رضا جبیره (۶۶) مهدی مهدی خانی (۷۵) برای ایران گلزنی کردند.

زلاتکو کرانچار تیم امید ایران را با ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، علیرضا آرتا، ابوالفضل جلالی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، محمد خدابنده‌لو، مهدی مهدی‌خانی، مهدی قائدی، رضا جبیره و محمدرضا آزادی به زمین فرستاد.

تیم امید ایران در نیمه اول برتری محسوسی نسبت به یمن داشت و حتی چند موقعیت خوب گلزنی هم به دست آورد که این فرصت ها ثمری نداشت.

کرانچار در ابتدای نیمه دوم حسین ساکی و رضا شکاری را وارد زمین کرد تا بتواند قدرت هجومی تیمش را بیشتر کند. این تعویض ها هم جواب داد و شکاری در دقیقه ۵۵ با یک ضربه سر روی کرنر ارسالی مهدی قائدی گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۶ دوباره این ایران بود که روی برنامه مشابه و با ضربه سر جبیره به گل دوم رسید. یمن که ضعف خود را روی سانتر از کناره ها در دو گل ایران نشان داده بود، یکبار دیگر هم از این طریق گل دریافت کرد. در دقیقه ۷۵ مهدی مهدی خانی توانست گل سوم ایران را با ضربه سر وارد دروازه یمن کند.

در دیگر بازی این گروه تیم عراق موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ترکمنستان را شکست بدهد.

در حال حاضر عراق با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول است و ایران هم با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

آخرین بازی این مرحله روز سه شنبه بین ایران و عراق در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا صدرنشین گروه و تیم صعود کننده به مرحله نهایی انتخابی المپیک مشخص شود.

کد خبر 435442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha