همشهری آنلاین: تردد در مسیر راه آهن شمال (گرمسار- مازندران- گلستان) که از چهار روز گذشته به دلیل ریزش کوه در مسیر زیراب- شیرگاه مسدود شده بود، سرگرفته شد.

تردد در مسیر راه آهن شمال از سر گرفته شد

به گزارش خبرنگارایرنا، براثر ریزش کوه در مسیر راه آهن شمال در محدوده زیرآب- شیرگاه در استان مازندران، شرکت رجا تمام بلیت های مسافران نوروزی در این مسیر را لغو کرد.
گفته می شود حجم ریزش کوه در این مسیر در طول فعالیت راه آهن شمال که به حدود ۶۱ سال می رسد بی سابقه بود.

  • از سرگیری تردد با قطار باری

مدیر روابط عمومی راه آهن شمال مستقر در مازندران گفت: با پاکسازی نخاله ها محور ریلی از سوی گروه های عملیاتی شرکت راه آهن شمال، تردد قطار در این مسیر از سر گرفته شد.
علی حسن نژاد پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : هم اکنون به صورت آزمایشی تردد قطار باری برقرار است و از عصر فردا نیز تردد قطار مسافربری نیز در این مسیر از سر گرفته می شود.
وی اضافه کرد: برای پاکسازی این محور حدود ۴۰ نیروی شرکت راه آهن شمال به صورت شبانه روزی با تجهیزات کامل به کار گرفته شدند.

  • پرداخت پول بلیت مسافران

مدیر روابط عمومی راه آهن شمال خاطرنشان کرد: پول بلیت مسافرانی که به دلیل ریزش کوه سفرشان از شبکه ریلی در مسیر شمال لغو شد به صورت تمام و کمال به مشتریان پرداخت خواهد شد.
حسن نژاد اظهارداشت : شرکت رجا نسبت به نحوه بازپرداخت هزینه بلیت های لغو شده با مسافران تماس می گیرد و مشکلی برای پرداخت وجود ندارد.
مسیر راه آهن شمال از گرمسار در استان سمنان تا گرگان در استان گلستان را به طول ۳۵۰ کیلومتر شامل می شود که روزانه هفت هزار مسافر در این مسیر جابجا می شوند.
براثر وقوع سیلاب در مازندران که از یکشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۷ شروع و تا شب گذشته ادامه داشت به ۲۰۰ روستای این استان خسارت وارد شد.
در این حادثه یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند

کد خبر 435199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha