همشهری آنلاین: استاندار خوزستان با اشاره به درگیری‌ها در مرز شهرهای دزفول و اندیمشک گفت: درگیری‌هایی بین برخی شهروندان دزفول و اندیمشک رخ داده اما اوضاع تحت کنترل است.

استاندار خوزستان

ایرنا نوشت: غلامرضا شریعتی اظهار داشت: برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک برای تعیین محدوده مرزی ۲ شهر خود با هم درگیر شدند.

وی افزود:به دنبال این اختلافات درگیری هایی بین برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک رخ داد که تعدادی از طرفین مصدوم شدند.

وی گفت: تعیین محدوده مرزی شهرها توسط وزارت کشور و دولت انجام می شود و طرحهای کارشناسی نیز در دولت در دست بررسی است و شهروندان این ۲ شهر باید تا تعیین وضعیت مرزی شهرهای خود صبور بوده و اجازه دهند تا دولت برای آنها تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه این اختلافات نباید به یک معضل سیاسی و اجتماعی تبدیل شود گفت: ما در زمان حاضر نیاز به وحدت و دوستی داریم و این گونه درگیریها فقط به شاد شدن دشمن می انجامد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای بسیجی و یگان ویژه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شده و بزودی آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار می شود.

وی اضافه کرد: شورای تامین استان و نیز شورای تامین ۲ شهر دزفول و اندیمشک تشکیل شده و تدابیر لازم نیز در این زمینه اخذ شده و با مسببین این حوادث برخورد قانونی می شود.

اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول از اردیبهشت ماه سالجاری که تابلوی مرزی ۲ شهر یاد شده توسط تند باد کنده شد آغاز و در بهمن ماه سال جاری به درگیری بین برخی شهروندان یاد شده منجر شد.

کد خبر 435162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha