همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفتک فرهاد مجیدی توانایی سرمربیگری استقلال در آینده را دارد، او می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.

شفر: مجیدی در آینده می تواند سرمربی استقلال شود / او الگوی خوبی برای جوانان است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره حضور فرهاد مجیدی در جمع کادرفنی این تیم اظهار کرد: شخص خاصی فرهاد مجیدی را به استقلال نیاورد بلکه خودم درخواست دادم که او به تیم بیاید و جلسات زیادی همراه فرزندم با او برگزار کردیم. این را هم بگویم که با مجیدی در سال های گذشته در تیم های دوبی و الاهلی به قهرمانی رسیدیم.

او ادامه داد: مجیدی انسان خوبی است و می‌تواند در آینده سرمربی استقلال باشد. او فرد باهوشی است و باید برای مربیگری سخت تلاش کند، تمام دستیارانی که من با آن‌ها کار کردم روزی سرمربی شدند. باید بگویم مجیدی پشت من پنهان شده، همه با هم کار گروهی انجام می‌دهیم و من دستیار اول، دوم و سوم ندارم و همه گروهی کار می‌کنیم.

شفر افزود: مجیدی برای مربیگری باید سخت تلاش کند و مانند من، ماه ها از خانواده دور باشد. یک مربی باید پشت سرش هم چشم داشته باشد، مجیدی خوب همه چیز را یاد می گیرد و ایده های خوبی در تمرینات دارد و می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.

کد خبر 435111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha