دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین مسابقات کیک بوکسینگ جام کشوری، جام شهید سردار حاج بهزاد کتیرایی با قهرمانی تیم گیلان به کار خود پایان داد.

کیک بوکسینگ ­گیلان قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛ رقابت‌های قهرمان کشوری کیک بوکسینگ در ۷ رشته ورزش کیک بوکسینگ (۳ رشته مبارزه‌ای رینگی فول کنتاکت لوکیک و کی وان رولز)، ۳ رشته مبارزه‌ای تاتامی پوینت فایتینگ، لایت کنتاکت و کیک لایت در ۳۷ وزن و یک رشته نمایشی موزیکال فرم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار شهید حاج بهزاد کتیرایی دبیر انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران برگزار شد.

در این مسابقات بیش از ۳۵۰ ورزشکار از جمله قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی انجمن واکو از ۲۱کمیته‌های استانی انجمن واکو از سراسر کشور در مدت ۲ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند، این تعداد شرکت کننده در حالی بود که مسئولان برگزارکننده از پذیرش بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات به دلیل نداشتن کامل مدارک پزشکی جلوگیری کردند.

انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران طبق استانداردهای و قوانین بین المللی فعالیت دارد و داشتن مدارک پزشکی اعم از نوار مغر و نوار قلب همچنین گواهی سلامت لازم و اجباری می‌باشد.

این مسابقات که طبق استاندارهای بین المللی نظارتی حاکم در ورزش‌های قهرمانی با استفاده از سیستم‌های الکترونیک برای اعلام هم زمان و شفافیت نتایج (اسکورین سیستم الکترونیک) برای سومین بار در مسابقات کشوری برگزار شد.
همچنین در این مسابقات لوازم ایمنی که برابر استانداردهای بین المللی ذکر شده که مورد تایید قرار گرفته اند (کلاه، دستکش، ساق بند و...) توسط انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که با توجه به سطح فنی شرکت کنندگان به حفظ سلامت آنان کمک مؤثری نمود.
نتایج مسابقات کیک بوکسینگ جام کشوری۱۳۹۷، یادواره سردار سهید حاج بهزاد کتیرایی به شرح ذیل میباشد:

مقام اول مسابقات: کمیته واکو استان گیلان با کسب ۶ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۹ مقام سوم در اوزان و رشته‌های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران.
مقام دوم مسابقات: کمیته واکو استان کرمانشاه با کسب ۶ مقام اول، ۴ مقام دوم در اوزان و رشته‌های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران.
مقام سوم مسابقات: کمیته واکو استان کرمان با کسب ۴ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۱۴مقام سوم در اوزان و رشته‌های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران

کد خبر 435039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha