همشهری‌آنلاین: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح ایستگاه هلال احمر از خط ۷ مترو از رعایت استانداردهای پدافند غیرعامل در این خط خبر داد.

سردار سعيد محمد

به گزارش شهرنوشت، صبح شنبه ۲۵ اسفند مراسم افتتاح ایستگاه هلال‌احمر و بهره‌برداری از بخش شمالی خط ٧ مترو تهران در محل ایستگاه هلال‌احمر برگزار شد که شهردار تهران و رئیس و اعضا شورای‌شهر نیز در آن حضور داشتند.

سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از پیمانکاران پروژه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه رجب و سال نو، گفت: افتتاح این پروژه معظم را خدمت مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کنم، چرا که افتتاح این پروژه‌ها در شرایط کنونی و با توجه خباثت دشمن، موجب دلگرمی و امید مردم و یأس دشمن خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت قابل توجه خط ٧ مترو با ٢٢ ایستگاه، عنوان کرد: این خط بیشترین ایستگاه تبادلی را داراست و در آن استانداردهای پدافند غیرعامل هم رعایت شده است و به تدریج به اهداف کامل این پروژه نزدیک می‌شویم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عنوان کرد: در صورت تامین منابع مالی، اتمام ٢٢ کیلومتر از مسیر و ٢٠ ایستگاه از این خط، تا پایان سال ٩٨ برنامه‌ریزی شده است. خط ٧ یکی از مظلوم‌ترین پروژه‌های تهران بود، به این معنی که اگر براساس نوبت در نظر بگیریم، بر بسیاری از پروژه‌های دیگر اولویت داشت.

سردار محمد از همکارانش در شهرداری تهران به‌خاطر پیگیری و رسیدگی به این پروژه تشکر و تأکید کرد: امکان نداشت بدون همدلی که در تمام ارکان پروژه برقرار بود، به این نقطه رسید.

او در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از شهردار محترم تهران، بازنگری در تأمین تجهیزات را خواستارم؛ در حال حاضر پیچیده‌ترین پروژه‌ها در کشور را با سطح بالایی از بومی‌سازی می‌توان انجام داد؛ به‌عنوان مثال فاز بعدی پروژه ستاره خلیج‌فارس را قرار است ١٠٠ درصد بومی پیش ببریم. شاید لازم باشد کمی در تجهیزات مترو بازنگری کنیم تا بومی‌سازی را بالا ببریم؛ مطمئن هستم که این اتفاق شدنی است. تقاضای من این است که دست‌به‌دست هم دهیم تا با موفقیت در مسیر بومی‌سازی پیش برویم.

کد خبر 434864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha