دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای قطع همکاری با سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی خود را تایید و زین الدین زیدان را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

زیدان

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه دوشنبه شب با درج این خبر نوشت: فلورنیتیو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید پس از تشکیل جلسه با اعضای هیات مدیره این باشگاه، سولاری را از ادامه همکاری با کهکشانی‌ها معاف و تنها ۹ ماه پس از کناره گیری زیدان از سمت مربیگری این تیم، بار دیگر او را به این سمت منصوب کرد.

بر این اساس، زیدان با قراردادی سه ساله تا سال ۲۰۲۲ سکان هدایت تیم پایتخت نشین اسپانیا را عهده دار خواهد بود و با حضور در جلسه تمرینی روز سه شنبه مادریدی‌ها در بازی مقابل سلتا ویگو در لالیگا، روی نیمکت سفیدپوشان می‌نشیند.

پس از پشت سر گذاشتن ۲ هفته کابوس وار که ۲ شکست پیاپی در ال کلاسیکو و همچنین حذف از لیگ قهرمانان اروپا به دست آژاکس را برای مادریدی‌ها به دنبال داشت، بی شک اولویت زیدان رساندن تیم تحت هدایتش به جمع چهار تیم بالانشین جدول و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد بود.

سرمربی فرانسوی در هر ۳ فصل حضور در سانتیاگو برنابئو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد؛ علاوه بر این، او در فصل ۲۰۱۶ - ۲۰۱۷ جام قهرمانی لالیگا را به همراه سفیدپوشان بالای سر برد و در عین حال روابط به شدت صمیمانه ای را با بیشتر شاگردانش برقرار کرد.
در این بین، «گرت بیل» یکی از معدود نفراتی است که در دوران حضور زیزو در مادرید به طور تمام و کمال با وی هم سو نبود و بازگشت مرد فرانسوی آینده وی را در هاله ای از ابهام قرار خواهد داد.

سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی‌ها  امروز در مصاحبه‌ای ضمن قبول مسئولیت ناکامی‌های اخیر تیمش را در فصلی سراسر ناامید کننده بر عهده گرفت اما تاکید کرد بازیکنان حق هیچ اظهارنظری در انتخاب سرمربی آینده ندارند.

کد خبر 434422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha