دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: فروشگاه‌ آمازون می‌گوید در دو سال اخیر میزان فروش در سایت و فروشگاه‌های فیزیکی افزایش داشته است که در این میان سهم کتاب‌فروشی بیشتر از بقیه کالاها بوده است.

كتابفروشي آمازون

به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از فوربس، فروشگاه آمازون با اعلام فروش سه ماه آخر سال ۲۰۱۸ اعلام کرده است که سهم کتابفروشی این غول خرده‌فروشی جهان نسبت به سال قبل از آن بهبود یافته است. آمازون می‌گوید کتابفروشی سهم عمده‌ای از درآمد این فروشگاه را تشکیل می‌دهد.
 
بر اساس داده‌های ارائه شده توسط آمازون در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۸ نسبت به دوره مشابه آن در سال ۲۰۱۷ سهم کتاب فروشی این فروشگاه افزایش ۱۳درصدی در فروشگاه‌های آنلاین داشته است. البته در فروشگاه‌های فیزیکی نسبت به سال ۲۰۱۷ کاهش ۳درصدی مشاهده می‌شود.
 
طبق اطلاعات آماری ارائه شده توسط مسئولان آمازون فروش کتاب در سرویس‌های آنلاین در فرمت‌های دیجیتال و صوتی کمک شایانی به بالا بردن سهم فروش کتاب در میان کل فروش این فروشگاه داشته است. آمازون می‌گوید در فروشگاه‌های تازه تاسیس کتاب بیش از هر کالای دیگر فروش رفته است.
 
اداره آمار آمریکا (UCB) نیز در گزارشی از فروش بالای کتاب در فروشگاه‌ها و کتابفروشی‌های آمریکا خبر داده است. به گفته این اداره به طور کلی میزان فروش کتاب در سال گذشته افزایش داشته است و ناشران غیر از آمازون نیز از افزایش فروش خبر می‌دهند.
 
یک سخنگوی آمازون گفته است میزان فروش کتاب‌های دیجیتال در سرویس کتاب‌خوان کیندل این فروشگاه در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش داشته است. آمازون اخیراً اعلام کرده است قصد دارد فروشگاه‌های فیزیکی بیشتری در آمریکا افتتاح کند. این فروشگاه اخیراً افتتاح فروشگاه کتاب شهر دنور را خبر داده بود.

کد خبر 434347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha