همشهری آنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصمیم‌گیری درباره الحاق ایران به لوایح پالرمو و CFT را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: این طور نیست که میان خیر و شر یکی را انتخاب کنیم، بلکه باید بگوییم میان دو شر، شر کمتر را انتخاب می‌کنیم.

باهنر

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر، در آخرین نشست جامعه اسلامی مهندسین در سال ۹۷ تاکید کرد: تصمیمات درمورد لوایح الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) و الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم( CFT) بسیار حساس است و این طور نیست که میان خیر و شر یکی را انتخاب کنیم، بلکه باید بگوییم میان دو شر، شر کمتر را انتخاب می کنیم.

وی تاکید کرد: به همین دلیل مجمع تشخیص مصلحت نظام کار و بحث های سنگینی انجام داده است اما واقعا طی دو یا سه هفته نتوانست به نتیجه برسد و آن را برای آینده گذاشتیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در ضمن مقداری منتظر هستیم وعده‌های اروپا و دیگران چقدر عملی می‌شود. اگر قرار باشد آنها مطالبه گر باشند ما فقط پاسخ آنها را بدهیم و مدتی هم ما مطالبه گر شویم.

باهنر یادآور شد: آنها باید پاسخ بدهند تا ببینم در رابطه با جبران غیر حقوقی و غیر منطقی آمریکا در برجام کرده، چه کار می‌کنند تا اثر فیزیکی روی زمین داشته باشد ما خیلی حوصله اینستکس و... نداریم براین اساس برویم جلو و تصمیم بگیریم.

کد خبر 434262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha