همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا تمام مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند امسال را دریافت کرده‌اند، به خدمت سربازی فراخواند.

مشمولان

به گزارش ایرنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ اسفند ۹۷ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت ۶ صبح روز یکشنبه مورخ نوزدهم اسفند ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استانها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 434154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha