همشهری آنلاین: رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های ایران در بخش بانوان با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

تيم ووشوي سپاهان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، دیدارهای مرحله نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر ووشوی بانوان ایران روز پنجشنبه (۱۶ اسفند) در آکادمی ووشو برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی، سپاهان با حساب ۱۱ بر ۱ مقابل هیات شهرستان شبستر به برتری دست یافت و سپس دانشگاه آزاد اسلامی برابر کارون اروند خرمهشر با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید.

کارون اروند خرمشهر در دیدار رده‌بندی با حساب ۸ بر ۴ مقابل هیات شهرستان شبستر صاحب برتری شد و سکوی سوم را از آن خود کرد.

در مبارزه نهایی که یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های سال‌های اخیر لیگ ووشوی بانوان بود، سپاهان اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی رفت که این مبارزه ابتدا در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو با تساوی همراه شد تا طبق قرعه‌کشی کار برای تعیین قهرمان به برگزاری سه مبارزه ساندا کشیده شود.

سپاهان در نهایت عملکرد بهتری داشت و در مجموع به پیروزی ۱۱ بر ۱۰ رسید تا تیم تحت هدایت «الهه منصوریان» بر سکوی نخست بایستاد.

دانشگاه آزاد اسلامی هم نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و نایب قهرمان شد. کارون اروندخرمشهر به مقام سومی دست یافت و هیات شهرستان شبستر، چهارم شد.

در فصل جاری لیگ برتر ووشوی بانوان، ۱۱ تیم حضور داشتند و در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی برسند.

در گروه نخست تیم‌های، فولاد مبارکه سپاهان، کارون اروند خرمشهر، مقاومت کرمانشاه، هیات ووشوی قم و هیات کردستان حضور داشتند.

در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیات ووشوب مشهد، هیات ووشوب شبستر، هیات ووشوب البرز، هیات ووشوی تهران و هیات ووشوی کرمانشاه رقابت کردند.

کد خبر 434105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha