پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده چالوس و هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در مناطق غربی بارانی و ارتفاعات محورهای کوهستانی بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ارتفاعات محور چالوس محدوده، ولی آباد و، جاده هراز محدوده امامزاده هاشم و لاریجان بارش خفیف برف است، افزود:هم اکنون سطح جاده‌ها در این دو مسیر لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده گیاسر – سمنان محدوده تلمادره بارش خفیف باران مشاهده شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودروها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

کد خبر 433978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha