همشهری آنلاین: متقاضیان سهمیه امریه از شرکت‌های دانش‌بنیان که اعزامی اول اردیبهشت ۹۸ هستند تا نیمه اسفند جاری فرصت دارند تا برگه اعزام خود را به مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان ارسال کنند.

امریه شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش ایسنا، افراد متقاضی امریه در شرکت دانش‌بنیان پس از ثبت‌نام در سامانه سینا و کسب حداقل ۶۰ امتیاز، اطلاعات تکمیلی را در سامانه سرباز امریه ارسال کرده و در صورت تأیید مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان پس از دریافت برگ اعزام و طی دوره آموزشی برای ادامه خدمت از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به شرکت دانش‌بنیان که در آن فعال بوده‌اند، معرفی می‌شوند.

کسری فرزند (سه ماه) مورد پذیرش قطعی خواهد بود و سایر کسری‌ها در صورت تأیید شرکت و معاونت علمی بهآجا (ارتش جمهوری اسلامی) ارائه شده و در صورت پذیرش این ارگان نظامی قابل استفاده خواهد بود.

حقوق و مزایای این افراد منطبق بر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و برابر با سایر کسانی است که در حال انجام خدمت نظام وظیفه هستند که توسط شرکت متقاضی استفاده از نیروی امریه پرداخت خواهد شد.

افراد متقاضی طرح امریه به هیچ عنوان نباید در برگ اعزام خود دارای غیبت باشند و حداقل سه ماه پیش از اعزام، درخواست خود را در سامانه سینا ثبت کنند.

فرد متقاضی باید اطلاعات خود و شرکت متبوع خود را در سامانه Sina.bmn.ir ثبت و به‌صورت الکترونیکی مراحل آن را پیگیری کند.

کد خبر 433771
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha