همشهری آنلاین: معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین نحوه محاسبه کسر خدمت و معافیت جبهه کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر را تشریح کرد.

بسیج مستضعفین

به گزارش خبرگزاری فارس، حیدر بابااحمدی معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نحوه محاسبه کسر خدمت جبهه و معافیت فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر، گفت: آن دسته از کارکنان دولت که در اجرای وظایف سازمانی خود از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ تا ۱۳۶۷/۵/۲۷در مناطق امنیتی درگیر مشغول خدمت بوده و در شُمول مصوبه اخیر ستاد کل نیروهای مسلح صرفا برای برخورداری از کسر خدمت و معافیت فرزندان خود؛ با مراجعه به اداره یا سازمان متبوع در شهرستان یا مرکز استان نسبت به تشکیل پرونده برابر ضوابط و مقررات و شیوه نامه ابلاغی اقدام نمایند.

معاون سرمایه نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین رعایت ۳ مورد ذیل را الزامی دانست و افزود: برابر ابلاغ شماره ۲۲۱۳/۱/۱۰/۳۳ تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ ستاد کل نیروهای مسلح، نصف مدت خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر، مطابق دستورالعمل جامع مناطق جنگی، امنیتی و عملیاتی موسوم به (طرح امام حسن مجتبی(ع) )، به عنوان سابقه خدمت موظفی محاسبه و افراد صرفا می توانند از تسهیلات کسر خدمت و معافیت فرزندان برخوردار گردند.

۲- مفاد این ابلاغیه به کلیه وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی ابلاغ گردیده و لازم است افراد ذینفع به کارگزینی اداره متبوع خود در مراکز استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه و یا ادارات خود در شهرستانهای تابعه مراجعه نمایند.

۳- به منظور جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق افراد، در حال حاضر رسیدگی و بررسی پرونده افرادی که فرزند آنان در حین خدمت دوره ضرورت و یا در شرف اعزام به خدمت می باشند در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به مراتب فوق الذکر، افراد ذینفع برای برخورداری از تسهیلات مذکور الزاما به کارگزینی اداره یا سازمان تابعه خود مراجعه نمایند.

بابااحمدی گفت: نمایندگان محترم وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی مرتبط، پرونده های تکمیل شده و حائز شرایط را تحویل معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین خواهند نمود و خادمین بسیجیان عزیز در این سازمان برابر مقررات و ضوابط مربوط، با سرعت نسبت به بررسی و تعیین تکلیف نهایی پرونده های دریافتی اقدام و نتایج را از طریق نمایندگان و رابطین محترم وزارتخانه ها به متقاضیان واجد شرایط اطلاع رسانی خواهد شد. لذا از همه عزیزان مشمول طرح، تقاضامندیم برای رفاه حال خود و کمک به انجام بهتر امور خدمت رسانی، از مراجعه مستقیم به سازمان بسیج مستضعفین خودداری فرمایند.

وی در پایان افزود: این مناطق فقط بعضی از شهرهای شمال غرب کشور یعنی تعدادی از شهرهای استان های آذربایجان غربی و کردستان و کرمانشاه را شامل می شود.

کد خبر 433756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha