یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

سرانجام پس از ماه‌ها که خبر سفرها و دیدارهای رئیس‌جمهوری فرانسه با مدل و خواننده ایتالیایی‌تبار توجه رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرده و موضوع بحث مخالفان بود

یکشنه 14بهمن اعلام شد که این 2 در مراسمی با هم ازدواج کردند. مطبوعات اروپایی دیروز اعلام کرند که نیکولای سارکوزی و کارلا برونی در پاریس ازدواج کردند.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، این خبر را فرانسوا لبل، مقام قانونی که مراسم ازدواج این 2 را اجرا کرده است، در گفت‌وگو با رادیو فرانسه اعلام کرد. در حالی‌که هیچ تصویر و فیلمی از این مراسم منتشر نشده، این مقام حقوقی فرانسه توضیح داد که عروس در این مراسم لباس سفید پوشیده بود و زیبا به‌نظر می‌رسید. این 2 در کاخ الیزه با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

رابطه و رفت و آمدهای سارکوزی با برونی در ماه های اخیر موضوع گمانه زنی های گسترده ای در رسانه های فرانسه بود.

سارکوزی در اکتبر سال 2007 از همسر پیشین خود جدا شد. ازدواج مجدد سارکوزی 53 ساله و برونی 40 ساله در حضور بستگان و دوستان نزدیکشان انجام شده است. کارلا برونی از ازدواج قبلی خود یک پسر جوان دارد.

خبرگزاری آلمان به بهانه این خبر در گزارشی نوشت، شنیدن خبر ازدواج سارکوزی بدون شک باعث آسودگی آن دسته از دوستان و متحدان رئیس‌جمهوری جنجالی فرانسه خواهد شد که نگران بودند او وقت بیشتری را صرف مسائل شخصی خود می‌کند تا امور کشور.

در حالی که جامعه فرانسه خود را جامعه‌ای اخلاقی به حساب می‌آورد اما این اولین بار نیست که روسای جمهور فرانسه با داشتن چنین روابط جنجالی در کانون توجهات قرار می‌گیرند. فرانسوا میتران رئیس‌جمهوری سابق فرانسه به هوسرانی مشهور بود و روابطی خارج  از دایره خانوادگی داشت. خود میتران از این روابط دفاع می‌کرد.

همچنین داستان‌های زیادی در مورد روابط نامشروع ژاک شیراک رئیس‌جمهوری سابق فرانسه وجود دارد. در سال 2007 کتابی با عنوان غریبه‌ای در الیزه،  منتشر شد که جزئیات روابط نامشروع شیراک در آن درج شده بود. انتشار این کتاب هیچ عکس العملی در فرانسه به وجود نیاورد.

والری ژیسکاردستن سلف میتران هم به روابط نامشروع شهرت داشت. زمانی که همسر سابق سارکوزی در کتابی که اخیرا منتشر شد سارکوزی را به‌عنوان فردی چشم چران توصیف کرد تعداد کسانی که از چنین توصیفی حیرت کردند زیاد نبوند.

 از سوی دیگر همسران روسای جمهور فرانسه اغلب افرادی بودند که تلاش داشتند زیاد در محور توجه افکار عمومی قرار نگیرند. اما این سنتی است که احتمالا با ازدواج ساکوزی و برونی پایان خواهد یافت. همسر جدید سارکوزی شباهتی با همسران روسای جمهور سابق فرانسه یا حتی دیگر رهبران اروپایی ندارد.

او در گذشته ارتباطات گسترده‌ای با خوانندگان و بازیگران داشته و از این نظر شهرت دارد. او در گفت‌و‌گوهای مطبوعاتی خود آشکارا به این شهرت اشاره می‌کند.

کد خبر 43369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز