دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اعضا شورای شهر تهران در بررسی تبصره ۲۸ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری انتشار هرگونه نشریه در داخل شهرداری را ممنوع اعلام کردند.

شهرداری تهران

اعضا شورای شهر تهران بررسی تبصره‌های بودجه ۱۳۹۸ شهرداری تهران را صبح دوشنبه ۱۳ اسفند در دستور کار قرار دادند و در بررسی تبصره ۲۸ آمده است که برای ارتقا سطح بهره‌وری در کاهش کالاهای غیرضروری کلیه واحدها موظف هستند نسبت به کاهش هزینه‌های غیرضرور اقدام کنند.

به گزارش ایسنا،در این تبصره آمده است که می‌بایست واحدهای اجرایی تا پنج درصد از اعتبارات پژوهشی خود را در قالب قراردادهای پژوهشی اختصاص دهند. همچنین انتشار هرگونه نشریه در واحدهای ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ممنوع است و هرگونه اطلاع‌رسانی چاپی صرفاً از طریق نشریه خبری روابط عمومی و نشریات تخصصی دارای مجوز از شورای شهر مجاز است.

نوسازی و خرید تجهیزات و لوازم جدید نیز ممنوع است و صرفاً در مواردی که اعتبار آن از طریق فروش اموال تأمین شود، مجاز است.

حجت نظری با اشاره به یکی از بندها پیشنهاد داد که انتشار هرگونه نشریه در واحدهای ستادی ممنوع است، گفت: اقدام بسیار خوبی است و بنده پیشنهاد می‌دهم چاپ نشریه «همگامان» نیز حذف شود، چرا که ما خرج مجله‌ای را می‌دهیم که کسی حتی آن را نگاه نمی‌کند که محسن هاشمی به شوخی گفت می‌توانیم به کارمندان بگوییم لای این مجله را باز کنند و آن را مطالعه کنند.

همچنین الویری پیشنهاد داد: بهتر است مجله‌ای باشد تا به همکارانمان به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.

امانی نیز گفت: باید در کاغذ صرفه‌جویی کنیم، چرا که هر برگ کاغذ محیط زیست را تخریب می‌کند و نباید این نشریه منتشر شود.

پیشنهاد نظری مبنی بر توقف انتشار نشریه همگامان شهری با اکثریت رأی اعضاء به تصویب رسید.

کد خبر 433608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha