یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مارکو دی لائوور پس از ماتئو مسینا دنارو، رهبر مافیای سیسیل در جایگاه دوم فهرست افرادی قرار داشت که پلیس ایتالیا به دنبال دستگیری آنها است.

پلیس ایتالیا یکی از مهم‌ترین رهبران مافیای ناپل را بازداشت کرد

پلیس ایتالیا مارکو دی لائورو، یکی از روسای سرشناس مافیا را در شهر ناپل دستگیر کرد.

مارکو دی لائورو چهارمین پسر پائولو دی لائورو، رهبر سازمان مافیایی «کامورا» است. او بدون اینکه بتواند در برابر بازداشت خود مقاومتی بکند در محله کیایآنو در شهر ناپل بازداشت شد.

وی تنها پسر پائولو دی لائورو بود که هنوز دستگیر نشده بود. مارکو دی لائورو از سال ۲۰۰۶ در فهرست افرادی بود که پلیس بین الملل برای آنها قرار بازداشت صادر کرده است.

عکس از شبکه رای ایتالیا

مارکو دی لائوور همچنین پس از ماتئو مسینا دنارو، رهبر مافیای سیسیل در جایگاه دوم فهرست افراد مظنونی قرار داشت که پلیس ایتالیا به دنبال دستگیری آنها است.

ماتئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا ضمن استقبال از بازداشت پائولو دی لائورو از انجام «عملیاتی بسیار مهم» برای بازداشت او سخن گفت. پائولو دی لائورو که از سال ۲۰۰۴ فراری بود مظنون به دست داشتن در چهار قتل است.

پائولو دی لائورو، رهبر سازمان مافیایی کامورا بود که کنترل محله های فقیرنشین اسکامپیا و سکوندیلیانو را در دست داشت. تخمین زده می شود در درگیری های که در سال ۲۰۰۴ برای کنترل این مناطق روی داد دست‌کم ۱۳۰ نفر کشته شدند.

کد خبر 433540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha