همشهری آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز از افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها در ساعاتی از روز خبر داد.

آلودگي هوا

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی با بیان این که پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۲ اسفند) است، گفت: برای برخی ساعات به‌ویژه بعد از ظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به این که این وضعیت جوی کم و بیش تا فردا (۱۳ اسفند) ادامه دارد، تصریح کرد: از بعد از ظهر فردا همراه با تغییر شرایط جوی بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی ساعات افزوده می‌شود.

به گفته شهبازی همچنین دما هوا در تهران تا روز آینده روند افزایشی دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۱۲ اسفند) در شرایط سالم قرار دارد و وزش باد در برخی ساعات کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: انتظار می‌رود با تداوم این شرایط جوی تا فردا (۱۳ اسفند)، شرایط سالم کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت همچنان برقرار باشد.

شهبازی در پایان با بیان این که کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۵۶ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۵۵ همچنان در شرایط سالم است.

کد خبر 433448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha