همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: بنا به درخواست شهروندان و مسافران و با برنامه‌ریزی انجام شده از روز دوشنبه ۶ اسفند ماه ۹۷، دو قطار سریع‌السیر به صورت مستقل از ایستگاه ارم سبز واقع در خط ۵ مترو به سمت کرج -گلشهر اعزام می شود.

نوبخت، مترو

به گزارش شهرنوشت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت  افزود: قبلا قطار سریع‌السیر از ایستگاه صادقیه به سمت کرج-گلشهر اعزام می‌شدند. با توجه به حجم بالای مسافر که در ایستگاه صادقیه وجود دارد، مسافران در ایستگاه ارم سبز در ساعات شلوغی عصرگاهی برای سوار شدن به قطارهای سریع السیر با مشکل روبه‌رو بودند.

او تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با رویکرد تغییر و بهینه‌سازی ساعات شلوغی براساس الگوی تقاضای سفر، با توجه به تقاطعی بودن ایستگاه ارم سبز با خط ۴ و ۵ مترو اعزام دو قطار فوق‌العاده سریع السیر از ایستگاه ارم سبز به سمت کرج-گلشهر را در برنامه قرارداد .

نوبخت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده، در خط ۵ مترو تهران و حومه زمان تردد قطارهای سریع السیر از ایستگاه  ارم سبز، ساعات ۱۸:۲۷ و ۱۹:۲۷ درنظر گرفته شد تا افرادی که می‌خواهند در ساعات شلوغی عصرگاهی، که با حجم بالایی از مسافر روبه‌رو هستیم، از ایستگاه ارم سبز به مقصد کرج-گلشهر سفرکنند راحت تر از قطارهای سریعالسیر استفاده کنند.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی جدید قطارهای سریع‌السیر ساعات  ۱۸:۲۰ و ۱۹:۲۰ ایستگاه صادقیه به سمت کرج- گلشهر بدون توقف از ایستگاه ارم سبز عبور می‌کنند.

کد خبر 433339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha