همشهری آنلاین: هفته بیستم لیگ برتر با چهار بازی ادامه پیدا کرد که تراکتورسازی، استقلال خوزستان و نساجی برابر حریفان خود به برتری رسیدند و مصاف پیکان و پدیده هم برنده نداشت.

تراکتورسازی

ایسنا نوشت: هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ بازی در روز جمعه ادامه پیدا کرد که در مهم‌ترین تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر سپاهان رده دومی را شکست دهد تا ضمن ثبت اولین شکست طلایی‌پوشان در لیگ هجدهم، ۳۷ امتیازی شود و فاصله خود را با این تیم به ۱ امتیاز کاهش دهد.

گل‌های تراکتورسازی را در این دیدار مهدی مهدی پور در دقیقه ۳۸ از روی یک ضربه ایستگاهی و آنتونی استوکس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۳ وارد دروازه نیازمند کردند.

سپاهان با این شکست ۳۹ امتیاز به رده سوم سقوط کرد. تراکتورسازی نیز در رده پنجم باقی ماند.

در دیگر دیدار همزمان دو تیم قعر جدولی استقلال خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت ۱۶ در گیلان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با برتری دو بر یک خوزستانی‌ها به اتمام رسید.

ابتدا محمد غلامی در دقیقه ۳۷ میزبان را پیش انداخت اما رامین داوودی در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی کشاند. در لحظات پایانی استقلال خوزستان موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و فانح داربی قعرنشینان شود.

با این نتیجه سپیدرود با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم و استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماندند.

در سومین بازی همزمان تیم‌های پیکان و پدیده در ورزشگاه شهدای شهر قدس برابر هم قرار گرفتند که شاگردان فرکی و گل‌محمدی به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

با این تساوی پدیده با یک پله صعود و ۳۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پیکان با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.

کد خبر 433269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha