مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۲۰ از رونمایی نماد آقای فرهنگ شهروندی، سمبل انتقال پیام‌های آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.

فرهاد افشار

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ با اعلام این خبر گفت: برای انتقال پیام‌های شهروندی به شهروندان و تاثیرگذاری آن در اقشار مختلف جامعه، شخصیتی به نام «آقای فرهنگ شهروندی» از سوی شهرداری منطقه ۲۰ تولید شده است و به زودی به شهروندان معرفی خواهد شد.

افشار با بیان این‌که این طرح با هدف اثربخشی پیام‌های آموزشی انجام شده است، افزود: مسکات‌ها در جوامع امروزی کاربرد مهمی در تاثیرگذاری ارتباطات دارند، مخاطبان به سرعت با آنها خو می گیرند و ارتباط برقرار می‌کنند،از این رو مجموعه شهرداری منطقه ۲۰ برای انتقال پیام‌های خود عدم وجود مسکات را حس کرد و بر آن شد تا برای تولید مسکات ویژه منطقه ۲۰ اقدام کند که ایده ای نو در شهر تهران به شمار می رود.

او شخصیت‌های «آقای ایمنی و بابا برقی» را از نمونه‌های موفق مسکات در بخش‌های مختلف برشمرد و گفت: مسکات منطقه ۲۰ با عنوان «آقای فرهنگ شهروندی» به زودی با وظیفه مهم انتقال پیام شهر و شهروندی در بین مردم حاضر خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۰ که پیشتر رویکرد خود را افق «ری،شهر ایرانی ،اسلامی پیشرو» اعلام کرده بود، افزود: تولید مسکات حلقه مفقوده در بحث آموزش‌های شهروندی بود که با اجرای این طرح، روند نهادینه کردن پیام‌های آموزش شهروندی تسریع و به زودی «آقای فرهنگ شهروندی» جزیی از زندگی شهروندان تهرانی می‌شود. 

کد خبر 432984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha