همشهری آنلاین: نخستین موتور واترجت ملی که توسط متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با همکاری دانشگاه‌ها تولید شده است با حضور وزیر دفاع رونمایی شد.

رونمایی

به گزارش فارس،  نخستین موتور واترجت ملی که توسط متخصصین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با همکاری دانشگاه‌ها تولید شده است، صبح امروز(دوشنبه) با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.

وزیر دفاع در حاشیه این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور دریایی با فرصت های بسیار زیاد است، اظهار داشت: استفاده از این فرصت‌ها مستلزم داشتن قدرت دریایی است و یکی از الزامات آن داشتن ابزار و امکانات دریایی است.

وی افزود: پیشران ها یکی از مهمترین ملزومات و امکانات در صنعت دریایی هستند که اوایل امسال دیزل ۱۳۰۰ اسب بخار را که کاربردهای زیادی در بخش دریایی و ریلی دارد رونمایی کردیم. امروز هم پیشران واترجت که یکی از نیازهای ضروری شناورهای نظامی، تجاری و تفریحی در کشور است، رونمایی شد.

امیر حاتمی در پایان تاکید کرد: چون توانستیم قابلیت فنی طراحی و ساخت را به طور کامل کسب کنیم، خواهیم توانست در توان های مختلف این موتور را تولید کنیم.

کد خبر 432889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha