همشهری آلاین: شرکت شکلات‌سازی فررو، مالک مارک شکلات صبحانه نوتلا، روز ۲۱ فوریه اعلام کرد به دلیل مشاهده «مشکل کیفی» در جریان تولید یکی از محصولات خود موقتا کارخانه را تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات تعطیل خواهد کرد.

تعطیلی موقت بزرگترین کارخانه شکلات نوتلا در جهان

شرکت شکلات‌سازی فررو، مالک مارک شکلات صبحانه نوتلا، روز پنج‌شنبه ۲۱ فوریه اعلام کرد به دلیل مشاهده «مشکل کیفی» در جریان تولید یکی از محصولاتش در شعبه‌ای در فرانسه این کارخانه را تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات تعطیل خواهد کرد.

این کارخانه که در منطقه نورماندی در شمال فرانسه قرار دارد بزرگترین کارخانه این شرکت در دنیا است و روزانه ۶۰۰ هزار قوطی شکلات نوتلا تولید می‌کند که برابر با یک‌چهارم تولید جهانی این مارک است.

دفتر مطبوعاتی شرکت فررو در فرانسه در بیانیه خود آورده است که در ساعت ۱۸ روز ۱۹ فوریه، با مشاهده سطح کیفی پایین یکی از محصولات تولیدی این شرکت در قیاس با استانداردهای جاری، مقامات کارخانه دستور توقف موقت فعالیتهای کارخانه را صادر کرده‌اند.

شعبه‌ی فرانسه این شرکت شکلات‌سازی در ادامه اعلام کرده است که تحقیقات در دست بررسی است و با مشخص شدن نتایج آن تا پایان هفته جاری انتظار می‌رود اقدامات اصلاحی مورد نیاز انجام شده و خط تولید بار دیگر به راه بیفتد.

شرکت شکلات‌سازی ایتالیایی فررو ۲۲ کارخانه و بیش از ۳۰ هزار کارگر دارد.

این شرکت که در سال ۱۹۴۶ در آلبا در شمال شرق ایتالیا تاسیس شد همچنان در مالکیت خانواده بنیانگذار آن، میکله فررو، است و گردش تجاری آن سالانه به بیش از ده میلیارد دلار می‌رسد.

کد خبر 432486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha