همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس آگاهی دانشجوی جوانی ۲۱ ساله را که توسط عده ای آدم ربا در زیباشهر زاهدان ربوده شده بود را آزاد و یک نفر از آدم ربایان را دستگیر کردند.

رهایی گروگان 21 ساله از چنگال آدم ربایان در زاهدان

‌به گزارش ایسنا ‌سردار محمد قنبری افزود: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری در اواخر آبان ماه سالجاری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت‌.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره ای رنگ، دانشجوی جوان ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه زیباشهر درحالیکه سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیرها برای رهایی فرزندشان ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی بیان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه ‌ کورین‌ شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان متهم که عرصه را بر خود تنگ دیدند، گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

کد خبر 432464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha